aygun20 hazır olmayabilir biraz daha bekleyin bence acelesi yok gibi. Ben 1.5 yaşından sonra sadece uykularda veriyordum şuan 26 buçuk aylık 2 ay olacak bırakalı grip oldu zor nefes alıyordu onu fırsat bilip bıraktım bir anda ilk 3 gün zor oldu sonra yavaş yavaş alıştı. Emziği koyduğunuz yeri değiştirin kucağınıza alıp gösterin orada olmadığını gözüyle görsün inansın bide anlatın sık sık artık emzik yok ona ihtiyacımız yok büyüdün abi/abla oldun vs diye zamanla bırakacaktır