Merhaba arkadaşlar kızım 1 ay 6 günlük. Akşamları 7 ve 9 arası aglama krizine giriyor zor susturuyoruz gazını da çıkarıyor neden böyle yapıyor anlamıyorum 1 haftadır hep aynı saatlerde bir de uyanınca sürekli aglama halinde uyuyana kadar🤔 Ne zaman geçecek bu aglamalar akşam aglamasının sebebi nedir sizce ?🤷🏻♀️