SamsonsMom Merhaba canım anneler, bir yaşındaki kızımın boynunda beze çıkmış bunun için hangi bölüme gitmem gerekir acaba? Daha önce yaşamış olan var mı bu durumu?
Minigim38 SamsonsMom benimde bebeğimin ensesinde vardı bugün gittik hastaneye lenf bezi şişkinligiymis enfeksiyon falan varsa ondan oluyormuş. Normalmis kendiliğinden geçermiş. Hastalanmis miydi yakın zamanda
SamsonsMom Minigim38 evet daha iki üç gün oldu toparlayalı, kanında enfeksiyon vardı ateş oldukça yüksekti