7 ay önce doğum yaptım. Bu ayın 11inde adet olmam gerekiyordu olmadım gecen hafta doktora gittim aceba gebelik mi var diye ultrasonda cıkmadı bişey idrar testi istedi doktor onda da cıkmadı emzirdiğim için söktürücü vermedi doktor bekle adet olursun dedi ve bugün kahverengi bi akıntı geldi gebelik belirtsi desem değildir diye düşünüyorum cünkü daha gecen hfta baktırdım adet baslangıcında böyle bi durum olabilir mi? Yani adet mi olucam aceba?