Yagizinannesiiiiiii merhaba canım evet 1 yaşından sonra huysuz bir çocuk oldu oğlum 🤣, iş yaptırmıyor paçamdan ayrılmıyor, lavobaya bile gidemiyorum 😊herşeye ağlıyor bnde hergün parka çıkarıyorum yoruluyor uyuyor , dişte geliyor büyük ihtimalle eli oyuncaklar herşey ağzında, bu günlerde geçicek sabırlar diliyorum hepimize 😊🙏🌼