Hanımlar oğlumun yüzünde sivilce olduğu için doktoru sabunla yıka demişti Ben de sabunla yüzünü bayağı köpükten gözleri yandı galiba bir anda yüzüne saldırmaya başladı Ben de sabunu durulamak için yüzünü yıkarken yüzü cırmalanmış. Yüzünü havluyla silerken fark ettim Bayağı 2, 3 tırnak şekline ve kanıyor boydan boya. Ne yapacağımı şaşırdım. Eşim zaten çok takıntılı doktora mı götürsem iz kalır mı cilt yenileyicisi kremi vardı popo çatlağı için onu sürdüm nasıl geçer çok kötüyüm kendime çok kızıyorum ;(