Arkadaşlar akıl akıldan üstündür diye sormak istedim...
Göğsümün birinde aşırı süt var yalnız ucu yara olduğundan çocuğa veremiyorum hem acıyor hemde emdiği gibi kan geliyor... bundan dolayı. O göğüse emdirmiyorum yalnız süt sızıyor siz akıl verin ne yapmalıyım 1 kere pompayla sandığımdan dolayı çatlak yarası var