Yani ben ordan satış yapıyorum. Sizin kartınızdan alışveriş onaylanınca para çekiliyor ama satış yapan kişiye yatmıyor. Kargomu teslim aldım seçeneği var sanırım onu onaylayınca geçiyor karşı tarafa.
O yüzden çok dolandırıcılık döndüğünü sanmıyorum 😂 kızın biri onaylamayı unutmuştu günlerce beklemiştim paranın yatmasını 😂