Selenelissa ah bende kullandım bana hep ondan dediler ama ben yine bindirdim elim ayagimdi çünkü yurutecte tam basmiyorsa bindirmemek lazımmis çevremde çok yürüteç kullanan gördüm ama ucuna basan gormemistim benim kızımda vardı tabi o tetikliyormus herkes balerin yok şu yok bu sonra çok üzüldüm öyle yürüdüğü için ama tavsiyem kizim öyle tam bastı vicconun yürüme ayakkabısını mutlaka alın düzeliyor