Ezgigokce Merhaba bebeklerinizi doğduktan sonra her ay rutin kontrole götürdünüz mü? 2,3 ayda bir götürmek yeterli mi?
YaseminAren Ezgigokce ılk haftasında 10 gun sınra 15 gun sınra zaten 1 aylık olmus oluyor sıra 2 3 ve 4 de gıttık sınra 6 da sımdı 1 yas gel dedı doktor doktor cagırdı hepsınde zaten
Mazikeen Ezgigokce her ay götürüyorum doktorumuz Bir sorun olmazsa 4 de gelmene gerek yok 5. Ayda gel dedi
oglumubeklerken Ezgigokce ilk 10 gün neredeyse 2 3 günde bir gittik sarılıktan dolayı. Sonrasında 6.aya kadar aylık kontrollere her ay götürdüm özel hastaneye. 6.aydan 1 yaşına kadar 2 ayda 1 gittik. 1 yaşından sonra 14.ayda gittik özel aşıları olduğu için şu an 16 buçuk aylık. Artık 18.aydan gidicez kısmetse.
minikadaminannesii Ezgigokce ilk 6 ay her ay götürdük sonra 9. Ayinda gitti doktorumuz 1 yasta gelin dedi
Birberenannesi Ezgigokce 6.aya kadar her ay, sonra 9,12,18.aylarda götürüyoruz hem aşıları da oluyor.
Muru Ezgigokce başlarda 3. Günü götürdük ve sonra aylık sonra 3’er aylık şimdi 6’şar aylık periyotlarla çağırıyor bizi
Babyboyss Ezgigokce Her ay doktor randevumuz var. Özel aşılar ve kan değerleri için. Şuan bebeğim 9 aylık Sonraki kontrolü 11. Ay da olacak Yine kan ve demir değerleri için
Cs1879 Ezgigokce götürüp götürmemekte çok kararsızdık sonra götürmeye karar verdik 3. Ayında reflü 4. Ayında alerji çıktı iyiki götğrmüşüz dedik ilk 6 ay her ay gittik sonrasında da 2 ayda bir devam etmeyi düşünüyoruz
Serifemete 3.gun gittik 1.ay 2. Ay şimdi 3. Ayda gel dedi 2 de kalça muaynesi yaptırdık 3. De göz muayenesi oluck