ehlenmomyy teşekkür ederim. yanlış bilgilendirme olmasın diye yazmak istedim, ayda iki defa kargo bedava yazıyor aydınlatma metninde, bu yanlış bilgi mi?
Ayrıca normalde çok al az öde kampanyalarında kupon kullanılmıyor, diğer indirimlerde üstüne kupon oluyor, bir ay önce %60 indirimli ürünü + %40 indirimle almıştık biz (normal üyelikte)
Bir de bunun bebek ürünlerinde geçerli olduğunu bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu 😄