Canım öncelikle hayırlı olsun, ben çok tatlı yedim, günlük en az 2-3 litre su içtim, bestlak zaten favorim ama geçenlerde yine burda bir annemiz bir çay paylaşmıştı hem gaz hem süt artırımı için ziya dede süt çayı, bir deneyeyim dedim ve gerçekten mucizeyi gördüm😍 bebeğime normalde anason verirdim 1 kaşık gerek kalmadı, sütüm yeteri kadar var göğüslerim terbiye oldu ama o çaydan sonra yine göğüslerimin sertleştiğini gördüm, trendyolda var denemeni tavsiye ederim, aktarlara da sorabilirsin