[silindi] cankuzularim Benim girdiğim kürtajlarda uyutulmuyordu işlemden sonra ağrı kesici vs veriliyor. Prosedür değiştiyse bilemem bi kaç sene oldu çünkü
DanLa cankuzularim geçmiş olsun canım ben sezeryan doğum yaptım benimde 2 ay kanamam oldu aşırı değildi ama hiç kesilmedi kontrole gittiğimizde rahimde parça gördü doktor o yüzden kanama bitmemiş. Hap verdi 1 hafta sonra kontrole gel parça düşmemiş olursa kürtaj gibi küçük bi operasyonla alırız demişti. Düştüğü için gerek kalmadı. Sizinde öyle bir durum var heralde kürtaj dediğine göre. İlaç falan verdimi
Ofiser cankuzularim Mrb cnm geçmiş olsun ben devlette olmuştum geçen sene tam narkozla uyutuyorlar 10 dk falan sürüyor uyandığımda 30 dk olmuştu sersemlik falan kendime geç geldim o halde 30 dk cnm .
Ofiser cankuzularim bu arada korkma acı falan olmuyor cnm simir testi oldun mu bilmiyorum onunla aynı şeyi kullanıyorlar ve hortumla çekiyorlar uyutunca seni basit yani korkma.
Bsrumt55 Canım benim kanamamda çok uzun ve yogun sürmüştü muayenede bi sıkıntı çıkmadı zamanla azalarak geçti istersen başka doktora görün içerde parça kalırsa kürtaj yapıyolar sanırım ama sende bisi yok demisl3r