Aatamom 2 tane menenjit aşısı var bexero ve nimenrix. Bexero ağır olanı. Bende cesaret edemedim ağır olanına zaten huysuz bi çocuğum var iyice beter olur diye ama doktorum da sağlık ocagındaki hemşire de yaptır yaşını doldurmadan diyor. Nimenrixi 3.ayınsa oldu. Bi sıkıntı yaşamadık ama diğerinden ben de korkuyorum ama en fazla da 3 gün sürer huysuzluğu diyorum içimden yapacak bişey yok sanki.mecbur olacak