Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık oldu ama sürekli uyumak istiyor ya 1 buçuk saatte bir uykusu geliyor aşırı huysuzlanmaya başlıyor bütün günüm onu uyutmakla geçiyor.uyku penceresine bakıyorum 1 buçuk saat uyanık kalma süresi diyor ama bazen 1 saat zor oyalıyorum hemen uyumak istiyo Yeni doğan döneminde normal dedim ama hala öyle ya şimdi diceksiniz ne güzel işte uyusun ama gerçekten öyle değil her şeyin fazlası zarar arkadaşlar.Ne zaman düzelir bu acaba ya da düzelir mi genel olarak uykuyu seven bir bebek zaten.Gündüz uykularını kucağım da yapmak istiyor hiç bir şey yapamıyorum kahvaltıyı bile zorla yapıyorum.Bu arada kan değerlerine falan bakıldı hiç bir sorun yok şükür.doktoruma da sordum zaten normali bu diyor ama ne biliyim ilk kez böyle bir şey görüyorum