Merhaba anneler doktorumuz 4. Ayda kidsfer isimli demir ilacını verdi kullanmaya başladık fakat aklıma bişey takıldı yetişkinlerde demir ilacı kullanılırken süt ve süt ürünleri kullanımı arasında 2 saat oluyordu. Bebekleri kullanılan demir damlalarında da böyle bi süre geçmesi gerekiyor mu doktorumuz bişey dememişti kullanımla ilgili siz nasıl yapıyorsunuz