Kızlar selam. 2 haftadır sol göğsümde kitle var ve inanılmaz ağrı yapıyodu. Şu son dönemlerde ağrısı azaldı. Kitle geçmeyince doktordan randevu aldım tabii ki. Oğlum 2 buçuk yaşında. Ve memeden keseli 8-9 ay olmuştur. Zaten epey azalmıştı sütüm. Kestikten bi kaç ay sonra göğsümü sıktım, çıkan bişey olmadı. Kitle başlayınca sanki emzirmem gerekiyormuş gibi ağrılar başladı. Dün sıktım ağız sütü gibi sarı kıvamlı sıvı geldi. Yaşayan var mı? Henüz gidemedim doktora randevuma epey var.