Kızlar adana da olup ozel egıtım merkezine gidip memnun kaldınız yer var mı ozellerın ucretlerı ne durumda eya devlet bellı Bı saatinı karısılıyormus sanırım ekstra gonderırsek ucret olarak verilmesi gerekiyor us bilgisi olan yazarsa sevinirim nereye gonderecegıme kakarra vermem lazım izle olsa daha mı iyi olur acaba diye