Hanımlar merhaba 1 hafta önce spinal sezaryen ile doğum yaptım,hamilelikte bile oluşmayan ödem oluştu vücudumda ayaklarım bacaklarım davul gibi,iki gündür de ara ara gelen baş ağrım var tansiyonum 14/9 veya 15/9 çıkıyor. Süt olsun diye bütün gün su komposto filan içiyorum bu durum normal mi acaba 😓