Selenelissa eğer en baştan hep blandırla verdiyseniz pütürlü vermediyseniz sıkıntı yaşayabilirsiniz . Korkmayın çünkü bebeklerde öyle kuvvetli bir refleks var ki hemen öğürüyorlar ya da tükürüyorlar zaten sizin gözetiminiz altında yiyecekler bebeğinize izin verin korkmayın . İlk kızımı blw ile büyüttüm hiç blandır kullanmadım önüne yaptım yaptım koydum kendisi yemeyi öğrendi hiç sıkıntı yaşamadım oğlumda 6 ,5 aylık aynı yöntemi uyguluyorum