Bizde 3 ay 3 hastalıkken başladı meme reddi . Dr a götürdük Zaten aylık kontrolümüz vardı bu zamanlarda çoğu bebek yaşıyormuş geceleri ve uyku sersemi daha sık emzirdim o istemediği sürece gün içinde memeyi vermedim zaten istemedi de 🥺 aç olduğunu düşündüğüm zamanlarda sağarak kaşıkla içirdim anne sütünü 15 gün kadar sürdü sonra tekrar almaya başladı memeyi . Dr umuz artık büyüdüğünü açıklığında kendi ister zaten dedi ve gerçekten öyle oldu :) gün içinde arada teklif ediyorum bazen alıyor bazen almıyor almayınca ısrar etmiyorum bu arada 4 ay 3 haftalık olduk