Merhaba herkese almıştım kilo alınca giyemedim maalsef
Hiç giyilmedi taban görselinden bellidir
Taşınma esnasında bı şey gelmiş sanırım sol tarafta iç kısımda çizik olmuş
36 numaradır
İçi kürklü sıcak tutar
.
Kimse topuklu giy.miyor mu
Çalışan anneler özellikle sizler için ideal bir ürün
Yada topuklu giymeyi seven anneler icin