Melkan Normalde zaten o aydaki bir bebek sürekli emmek ister çünkü emme refleksleri var ve her şeyi emerek karşılıyorlar, sevkat isteği, açlık, gazını giderme vs vs. Çişli bez sayısına ve kilosuna bakmak lazım doğup doymadigini anlamak için. Instagram’da Dilruba demirezer var ona bir mesaj atın sizi aydinlaticaktir.