Bsra27 Bebeğim 3.5 aylık her geçen gün ağlaması artiyor.. Çok memnuniyetsiz bu durum son buluyor mu ne yapmalıyım önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar
Balannesi Bsra27 Sabır sabır ve sabır ☺️ Oğlum 19.ayına girdi hala ağlama krizleri devam ediyor bazı bebekler dertlerini ağlayarak belli etmeyi çok seviyor pek yapacak birşey yok💆🏼♀️
Tontisimm Bsra27 kızım 11 aylık inan ara ara bu ataklardan geçiriyor malesef sanırım 1 yaşından sonra yok sonra 2 yaş sendromuna giriyoruz ama 4. Ay atağı en zor olanı biz çok zorlanmıştık Allah sabır versin