tospikannesiiii Hanımlar evde doğum günü yapıcaz oğluma. İkramlık olarak ne yapabilirim sizce yardımcı olur musunuz ☺️
suslukiko_ tospikannesiiii Havuç topları veya kakaolu bisküvi topları tatlı tuzlu kurabiye milföy ama milföy tatlısı yaparsınız belki kare kare sonra makarna salatası ıslak kek poçağa hatta mayasız poğaça da olur içi peynirli falan
nazlimom_ tospikannesiiii ben 1 ay önce yaptim evde doğum günü ikramlık olarak yaprak sarması, mercimek köftesi, makarna salatası, poğaça, sigara böreği (bu ikisini kayınvalidem getirdi) patatesli börek, su böreği , kurabiye
Gzdzeynep tospikannesiiii biz sadece tuzlu yapmıştık zaten pasta tatlı ikramlık olarak tuzlu tercih etmiştik. yaprak sarma ıspanaklı kol böreği ve barbekü soslu tavuklu küçük poğaçalar hazırlamıştık herkes çok sevmişti
suslukiko_ Havuç topları veya kakaolu bisküvi topları tatlı tuzlu kurabiye milföy ama milföy tatlısı yaparsınız belki kare kare sonra makarna salatası ıslak kek poçağa hatta mayasız poğaça da olur içi peynirli falan
Eymenikonunannesi14 Sarma,poğaça,browni kurabiye,çörekotlu kurabiye,sigara böreği,kısır,un kurabiyesi ben bu şekilde yapmistim 💚
tospikannesiiii Gzdzeynep aa çok güzel şeyler bencede doğru bitek tatlı Bi tane kurabiye yaparım bende tarlı pek düşünmüyorum. Kurabiye harici teşekkür eddrim ☺️
sarikusveannesi tospikannesiiii Bende de aynı sorun var bende sarma sarıcam börek yapıcam amerikan salatası yapıcam ablam kurabiye alacak ortaya pasta yeter dedi ablam ama sanmıyorum 20 kişi filan olucaz
tospikannesiiii sarikusveannesi bencede biraz daha yapsan olur. Ben tarl tuzlu kurabiye sarma ortaya pasta poğaça börek bide salatalardan yaparım diyorum ama bilemiyorum gene ekleme yapabilirim