Glzrpdr Merak ettiğim bir şey var. Destekli uyku ile uyuyan bebeklerin hepsi gece sık uyanıyor mu? Illahaki desteksiz uyku mu gerekli
ElifDurucuk Glzrpdr yeğenim sallanarak uyuyor. 13 aylık. Maşallah diyeyim gece uykuları diş ve atak hariç gayet güzel
Glzrpdr ElifDurucuk sallamak, meme de uyutmak, emzik hepsi destek diye biliyorum. Benim oğlum da 4 aylık meme de uyuyor koyuyorum önceden daha iyiydi gece uykuları acaba atak haftasından mı yoksa destekli uykudan mi diye merak ettim
ElifDurucuk Glzrpdr 4.ayda başlıyor artık sık sık uyanmalar. Bu dönemi güzel atlatırsınız inşallah. 4 aylık olana kadar kızım 6 saat bile kesintisiz uyuyordu 🥲
icidisibiranne Benim kızım da 4.aya kadar kesintisiz 5 6 saat uyurdu. 4.aydan sonra hiçbir şey normale dönmedi 🥲