Crnur Bebeğim kusan bebek olduğu için doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor ama artık boyu uzamaya başladığı için reflü yatağına sığmıyor ama düz yatırmayada korkuyorum 6. Aya gireceğiz bir hafta sonra