Tosbigim Defne Özel hastanesinde bebeğinizi sünnet ettirdiniz mi ? Emrah Bulut bey var acaba memnunmusunuz nasıl geçti ?
2prenss_annesieliff_ Tosbigim daha dusunmuyoruz biz biraz daha buyuyunce yaptircaz 😊 defne hastanesi guzel hastane hamileyken gitmustim
Tosbigim 2prenss_annesieliff_ Anladım..🙂 benim oğlum 1.5 aylık bir an önce olsun bitsin istiyorum bebekken acı eşiği düşük olurmuş çabuk iyileşirmiş
2prenss_annesieliff_ Tosbigim bnde kucukken cok istemistim yaptirtmayi da esim yaptirmayalim diyo malesef kaldi
Mrve-Mom Merhabalar bende hatay'lıyım bebeğimi 2 aylıkken dörtyolda sağlık personelini eve çağırarak sünnet ettirdik çok memnun kaldık bilgi vermek istedim.