Arkadaşlar gitmiş olduğum Sağlık ocağındaki hemşireler bana lohusayken spiral takılabileceğini hatta daha rahat takılabileceğini söylediler, rahim geniş açık olduğu için dediler. Zaten bide 40 gün ilişkiye lohusa oldugun için giremiceksin spirallde tam oturmuş olur diye söylediler Hiç lohusayken spiral taktıran oldu mu?