Kızlar şükürler olsun bizde Ankara etlikte bir devlet hastahanesinde sünnet olduk iğne vurulurken annem yanındaydı zaten ben girmedim sonra sünnet olurken yanındaydık Allahım girdim o sünnet olurken acımıyordu korkudan ağlıyoru sadece o bölge uyuştuğunu için doktorun söylediği şeyleri bile unuttum hep annem dinledi elim ayağım titredi dikiş attı bir ay sonra düşecek dedi tamamen gider dedi merhem verdi günde 3-4 kez sür dedi eczacı hergün bir kere sür 4 gün sonra bir daha sürme dedi doktor cumartesiye kadar banyo yaptırma dedi calpol ver ağrı kesici dedi 1,5 kaşık dedi galiba ne önerirsiniz sünnet kilodu aldım ama altına bir kere giydirdim mi tuvaletini yaptığında onu çıkarıp yıkamam gerek fazla gerek yok gibi doktor karton bardağı kesip koyabilirsiniz dedi şuna huysuz korkuyorum ne zaman calpol veriyim 2 saati geçti önerilerinizi bekliyorum sizler hangi yolları izlediniz birde tam sünnet olurken bacaklarını tutan kişinin Üstüne işedi hemde uzun bir şekilde 😂😂😂