OzlemMommy123 Kızlar ertesi gün hapı (ertes) kullanmak durumunda kaldım. Bebeğim 8 aylık kaç saat emzirmemeliyim? Bilgisi olan var mı? Bebeğe bi zararı olur mu?
entazeanne OzlemMommy123 ben daha önce doktoruma sormuştum ve bana hangisini kullanırsan kullan ertesi gün içtikten sonra 5 gün emzirmemelisin demişti
SistemYavasAmaCalisiyor Bir Allah’ın kulu yazmamış mı ya 🤣 zor durumdayız kızlar bi el atın 🤣 benim bebeğim de 51 günlük 😥😅
OzlemMommy123 SistemYavasAmaCalisiyor yazmadı valla 😂 ben de içerisindeki reçeteye göre yol izledim mecburen. Sütümü sağdım 10 saat emzirmedim sağdığım sütlerden verdim. O 10 saatlik sütleri de sağıp döktüm sonra da emzirmeye devam ettim.
Fatmanur1710 Bende Ella kullandım 3 aylık bebeğimle ama emzirmede sorun olmaz dedi eczacı bir kaç saat sonra da emzirdim bebeğimi
Asliormancii Fatmanur1710 bende emzirdim ya sonra buraları okuyunca çok üzüldüm bebeğim uyumuyor ondan mı acaba
Alfonso Bende 40 gunluk iken aldım kullandım bebegım durmuyordu 5 saat sonra emzırdım bırsey olmadı Rabbım zeval vermesin. Cok zor bir durumdu.
Sinemkoca54 1 yaşından sonra da doğum kontrol hapları sıkıntı olmuyor dediler hem ebe hemde aile hekimi