Hepsiburada premiuma üye olursanız harcadığınızın yüzde üçü hesabınıza on beş gün sonra hepsipapel olarak yükleniyor. Bu papelleri yüklendikten sonra da on beş gün içinde kullanmak gerekiyor sonra siliniyormuş. Maksimum 15 tl hepsipapel yükleniyor tek seferde 500 tl üstü alışveriş yapılsa da 15 tl oluyor. 25 tl üzeri kargo bedava oluyor. Üyelik ilk 1 tl yani ben o şekilde geçen ay üye oldum sonraki aylar 15 tl imiş. Düzenli alışveriş yapılıyorsa mantıklı kargo parası ödemektense bir defa ödüyorsun yapmazsam üyelikten vazgeçerim diye düşündüm.