Minnakbebeannesi bana da zayıf olduğu için emekleyemiyordur demişlerdi daha geçen post açmıştım sağ olsun anneler içimi yumuşattı 😅 9 aylık benimki de emeklemiyor. Oturduğu yerde totosunu kaydira kaydira ilerliyor yavaş yavaş 😂 sanırım emeklemeyecek diyorum asla yüz üstü durmak istemiyor çünkü. Ben de zorlamıyorum. Sürekli ellerinden tutup yürütmemi istiyor . Kanepenin üstüne koyup kanepenin sırtına yasliyorum ayakta durmayı seviyor öyle . Tutunup kalkamiyor kendini de uzun süre tutamıyor ama ayakta olmayı seviyor. Takılmayın bence siz de . Eminim başka hoşlandığı pozisyonlar vardır öyle rahat ediyorsa öyle yaptırın.