-serdar1987 bizde bugün 7. Ayımiza girdik ve grip 5 günlük azitro antibiyotik başlandı ciğerlerine inmemis ama cok fazla balgamlı öksürüyor post açmıştım gece yarım soğan üzerine karanfil batırıp yastığının yanına koyun dendi onu yapıyorum burnunu serum fizyolojik le temizliyorum sürekli ve nebülüzatöre serum fizyolojik koyup hava tutuyorum bugün 3. günümüz önerileri bende burada bekleyeyim