MTkutay Kızlar sevibebe markalı reflü yatagimizi ilk 3 Ay tepe tepe kullandık beybim iri bir bebek olduğu için daha fazla sigamadi o sebepten satıyorum biz çok memnun kaldık almak isteyenler yazabilir mi 😊
Lolita diloska canım ben de kullanıyorum çok memnunum Bizim ki nin altında minderi var bebeğin kaynamasını sağlıyor .Bu modele bakabilirsin sevi bebe bizimki de
MTkutay diloska ayak kısmına gelen şey varya kayıp oraya poposu takılıyordu çıkmıyordu yani yataktan bide pek kaymadi benjmki
MTkutay S_D happymom da yazdım instagram hesabimi verdim bir kişi dönüş yaptı onda da kargo yüksek geldiği için anlaşamadık ya
Lolita diloska çit çıtalarında yan minderlerinin alt hizasına takacaksınız bi ölçüsü yok ama benim ki aşağıda duruyor.Bebebegimi bir kaç kes kaymış gördüm minder sayesinde düşmemiş bereket