EzmS Mrb anneler gece uykusunda bebeğim yan yatmaya fln başladı dönmeye çalışıyo ama hep uyanıyo emziği düşünce cıldırıyo inanılmaz bi çığlıkla saat başı kalkıyoruz yastıksız mı yatırsam sizde var mı böyle bişey varsa ne yapıosunuz
nurelem EzmS ben o zamanlari geceleri hiç uyuyamazdim nafessiz kalır felan diye valla canım bu durumda ben uyumadım belli bı zaman
Asyabuse EzmS yastıksız mı derken 2 yaşına kadar zaten yastık önerilmiyor ki 😞 emzik düşünce ağlama olayını ben uyurken emziği ağzından alarak çözdüm
asiltonunmommysi EzmS yastıksız yatırmıyor musunuz zaten 2 yaşından sonra yastık kullanımı başlıyor, kaç aylık gece iyice daldığında emziği çıkarın alışır zamanla onu da aramaz
nazlimom_ EzmS kaç aylık bebeğiniz? Yastıksız yatması lazım 2 yaşından küçükse, zaten rahatca dönerek yatması gerek
EzmS Asyabuse 10 aylık reflü olunca hafif yüksek öyle yüksek bi yastık değil bugün aldım biraz daha iyi oldu yastıksız yatırırım kusma bitti zaten emzik çıkarmayı denerim teşekkürler 🙏
icidisibiranne Benim kızım da 8 aylıktan beri dönerek yatıyor ve ilk dönmeye başladığında hemen uyanırdı şimdi alışmaya başladı yavaş yavaş. Siz de uyuduğunda emziği çıkartın bence hem dönmek hem de emzik uyandırıyor belliki