Glsmyh Kızlar 15 günluguz kızım hala kendi kendine uyanıp meme istemiyor.Basta sarılık var dedim değeri düştü ama aktif memede emmiyor.Normal mi bu durum
Krmunvr Glsmyh Aktif meme emmiyor derken ? Yani emzirmek için aldığınızda emme refleksi yok mu aranmıyor mu ?
Meltmtemel Glsmyh benim bebeğim tam 1 ay aralıksız uyumuştu asla uyandıramadım sarılık olmadı şükür eşim ağlata ağlata uyandırırdı 5 dk emer tekrar uyurdu şimdi 2 aylık kendi ne zaman isterse o zaman uyuyor😍
Glsmyh Krmunvr çok az aranıyor.Agzini açmıyor.Cenesiyle alttan destek veriyorum ama bir iki çekmede yorulup memeyi birakiyor
Meleklerinannesiii Glsmyh kan şekeri düşürse sarılık oluyor o yüzden ayaklarını gıdıklayın uyanır , benim bebeğimde hiç uyanmıyordu gıdıklayarak uyandırıyorduk hemşireyle
asiltonunmommysi Glsmyh ilk 40 gün senin en geç 2 saatte bi uyandırıp emzirmen lazım sonrasında kendi uyanmasını bekleyeceksin uyandırmana gerek kalmayacak