Merhabalar.. Bebeğim 2.aydan itibaren çok kusmaya başladı. Doktora götrdk herhangi bi test yapmadan reflü ddi bebelac ar ver ddi. Bebeğim onu da kustu. Gastroontoloji doktoruna götrdk. İdrar kan testi ultrason yapıldı ve son olarak ilaçlı
Mide filmi çekilmesini istedi. Sonuclar çıkınca göstereceğiz. Her alt değişiminde bile 2 3 kez kusuyor. Emzirdikten önce veya snra gün içinde kıyafet değiştirmekten bebeğim huzursuz oluyor artk. Bu durumu yaşayan var mı? Nasıl bi yol izlediniz.. Şimdiden teşekkürler