Kızlar bebeğim 3 aylık daha öncede yazmıştım geçmeyen balgamlı öksürüğümüz var bizimle birikte oda büyüyor hiç gitmiyo doktora gittik antibiyotik kullandık haladaha kullanıyoruz ama geçmiyo göğsüne yünde koyuyorum banamısın demiyo napıcam ben balgamı çıkaramıyor bir türlü