Merhabalar, 13 aylık oğlum ve 4 yaşında bir oğlum var büyükte asla yaşamadığım bitmek bilmeyen bir gaz sorunumuz var. Ek gıda yemesi güzel, çalışıyorum akşam ve gecede emmelerimiz devam ediyor asla biberon ile bir şey içmiyor, formül mama hiç kullanamadık.
Sorun şu ki hala gaz sancısı ile ağlayarak bağırarak sıkça uyanıyor veya en ufak bir çıt sesine uyanıyor. Geri uyuması anca memede oluyor. Sorun nedeni hakkında hiç bir fikrim yok. Büyük oğlum da 6 aylıkken bitmiş odalarımızı ayırmış gece beslenmesi teke düşmüş ve kesintisiz uyuyan bir çocuktu… Tavsiyelerinizi bekliyorum..
Gece mamaları, papatya çayı, iyi geceler çayı denendi çözüm yok :(