Neslihan_46 Kızlar oğlum 6.ayin içinde bugün kan verdik beyaz kan hücrelerin de anormallik var dediler haftaya tekrar bakacaklar internette referans dışı çıkan değerlere baktım korktum böyle bisey yaşayan oldumu
Brokolilim Neslihan_46 Hastalık döneminde beyaz kan normal olmaz zaten hasta oldu mu yakın zamanlarda
Semaelisa27 Benimde beyaz kanımda her zaman anormallik var doğuma kadar ilaç kullandım sonra bıraktım plt değeri düşük veya yüksek olması genetik olabiliyor ben sorum yaşamıyorum hatta doktor farketmese hiç haberim bile olmazdı doğumdan sonra daha da düştü ama aylık kontrole gidiyorum
Lalalac Bizimkimde de düşük dendi. Bağışıklığı düşükmüş filan boşuna her hafta kan aldışsr el kadar bebekten. Sonra düzeldi çok şükür. 2,5 yaşında oldu bile:) korkmayın küçükken hep değişik oluyor birşeyler. Takip ettirin bir süre
Neslihan_46 Lalalac Bi kaç doktora sordum Bi tanesi korkuttu beni fakat diğerleri sizin gibi Bi süre bazı çocuklarda olabilir ilerde düzelir dediler
Ist2121 Neslihan_46 oglum 1 bucuk yasina geldi hala duzelmedi :/ ama cok sukur sık hasta olmuyor. Cok koruyorum belkide ondandir