fm_92 manuel göğüs pompasının yukarı kısmı var ya pompalanmayı sağlayan oranın temizlenmesi gerektiğini bilmiyordum, bir baktım küf varmış, günlerce öyle sağdım 4 aylık bebeğim içti, çok kötüyüm, bir zararı olmuşmudur?
hellomom fm_92 doğru anladıysam ordan süt geçmiyor o yüzden bir sorun olmaz ama siz bundan sonra kullanmayın.
Babybaby45 fm_92 bnde aynı şeyi yaşadm ama sütü sağdm temzledğimi sandm braktm meğer tam temzlenmemş ikinci sağsmda farkettm güzelce yıkadm ve tencerede kaynattm iyice sizde öyle yapn allahn iznyle birley olammştr kuzucugada yapck bşey yok üzmeyn kendnzi bilerl yaplmş birşey degl😌
hellomom fm_92 onu bilemiyorum ama bebekler böyle şeylere çabuk tepki verir. Bir rahatsızlık yapsaydı kendini belli ederdi diye düşünüyorum ama siz yine de bir doktorunuzla görüşün.