kızım haziranda 3 yaşına giricek. daha önce uyaran eksikliği vardı şükür 6 ay içinde toparladık. şuan yaşıtlarıyla birebir, konuşuyor da. tuvalet eğitimini de hallettik. ben normalde eylülde kreşe veririm diye plan yapıyordum hep. ama bugün fiyatları gördüm, kayıt 5 bin, aylık 1500 lira + kırtasiye masrafları + ayda 1 kez yemek meyve falan götürülüyormuş. devlet kreşi bu arada eğitimi oldukça güzel.
maddi olarak bizi sıkıştırmaz ama yine de ek masraf sonuçta. okul çok sapa bir yerde, gidiş yolunda toplu taşıma yok, dönüşte var sadece. yürüyerek 20-25 dklık mesafe.
şimdi sorum şu, siz olsanız bu şekilde kreşe gönderir misiniz? çalışmıyorum bu arada.
aktif birisiyim, mutlaka hergün dışarı çıkarız, parka gideriz. evde pek durmuyoruz, yaz kış demeden hatta.
fiyatı düşününce acaba 5 yaşına kadar beklesem direkt anaokuluna mı versem dedim? bir de hastalık konusu var tabii, bu yıl çok ağır gripler geçirdi, 1 gece hastanede yattık gibi etkenleri de düşünüyorum.
yerimde olsanız ne yaparsınız?