Ahhannelik Umaysukusunannesi benim kızımda da yapmisti 1. Ay aşısı iki gün ara ara yükseldi calpol verdik ve ılık uygulama yaptık öyle atlattık şimdi 2.ay aşısı geldi bakalım onda ne olacak
Umaysukusunannesi tekbasimabakiyorum 37,5 37,7 öğlen 1 de aşı pldu akşam hafi ateşi oldu hala gitmedi
Umaysukusunannesi Ahhannelik bide 2 günmü sürdü ayy bezle vücudu sildim ıslatıp bu seferde bi ağız dolusu üç kere kustu