Bebegim 10 aylik ve uykuya tam dalamiyor, hirilti ve burun tıkanıklığı var. Oysaki serum fizyolojikle duş sonrası açtım ama hala kapalı 2 3 defa hapsurdu ve aktı, sıvı bir halde . Yorumlarda soğan ve karanfile denk geldim. İse yarar mı bilmem ama önerebileceğiniz başka bitkisel birseyler var mi ? Melek anneler 🙏🌷