Hipp kullanıyorduk iyi şeyler duymadım son zamanlarda+ çok hızlı acıktırıyordu değiştik sma aldım ama 4 aydır kakasını normal yapan çocuk 4-5 günde bir yapmaya başladı ıkınarak gaz çıkarması da cabası. Bu iki mama iyi demişler forum konularından okuduğuma göre ama hangisini almalıyım. Kullanan memnun kalan paylaşırsa çok sevinirim. Çünkü napcagımı şaşırdım 🤷♀️🤷♀️🤷♀️