Lara17 Bebeğim doğduğundan beri yüzüne su gelmesini sevmiyor. Başlıyor ağlamaya. İlk vücudunu yıkadığımızda sıkıntı yok başına geçtiğimiz zaman çok ağlıyor öylede boğulacak diye de korkuyorum. Sizin bebişleriniz nasıl suyu seviyor mu?🌼
Elika00 Lara17 banyooooo banyooooo diye ağlıyor şuan 15 aylık. Doğduğundan beri inanılmaz sever suyu. Biz 2.haftadan sonra hep kucakta beraber yıkadık sonra banyo oturağına geçtik
Sonsuz32 Lara17 benim kızım ilk 6ayinda suyu çok seviyordu şimdi 17 aylık resmen küvetten dışarı çıkacak suyu hiç sevmiyo artık banyomu yaptırıyom kızımla savasmi yapiyom belli değil😃