Merveahmettoprak Aslında çok kolay kendiliğinden yapardı iki gündür bendede çok gaz var çocuğa geçiyor galiba oda zorlanıyor hep ıkınıyor üzülüyorum sinirleniyorum sonra kendime kızıyorum çocuğun ne suçu var diye dün gece hiç uyumadı annelik çok zormuş
motherofLeyla Merveahmettoprak bizimkide 2 gündür öyle, gece uyanınca sabaha kadar ıkınıyor uyuyamıyor, uyusada ıkınmakdan uyanıyor 36 günlüğüz çok zor ya