Tulay1- benim kızım rotavirus oldu o dönem iki kilo verdi ve herkes iskelet oldu dedi hiç moralimi de bozmadım kim ne derse desin sağlığı yerinde olsun önemli olan o bosverin hiç takmayın benim kızımın boyu uzun o yüzden biraz zayıf görünüyor ama doktoru çok iyi diyor doktorumuz aksi bir şey söylemediği sürece umrumda da olmaz açıkçası