Streptekok Sizi sinir etmek için değil de tepki verin diye yapıyor. Bu tepki bağırıp çağırmak değil tabi ilginizi çekmek. Benim kızım da 16 aylık bugün mız mızdı sürekli. Diş çıkarıyor mesela onun huysuzluğu var. Altını değiştireyim diyorum çığlık atıyor, yürürken elini tutayım diyorum çığlık atıyor😅 Sabırlı olmak gerek, çocuk büyütmek kolay değil. Diğer bebeğiniz de küçük daha. Yardımcı olacak kimse yok mu yanınızda?